Vilken skitdag ....

Har nu verkligen insett att jag blivit allergisk, mot vad? vet ej...Ögonen illröda, kliar, svullna, rinner oavbrutet, nyser, hostar, snorar, trött ..Att sminka sig kan jag glömma, allt rinner bort...
 
I veckan när vi var barnvakt till Mille frågade han, är du ledsen mormor? då tårarna rann utför kinden..Jag är inte ledsen svarade jag, troligtvis allergisk, kanske pollen eller mot pälsdjur..
 
Mitt svar blev även att jag inte kommer att ta bort mina djur, röda och rinnande ögon, plus rinnande näsa, nysnigar och en massa snor kan jag leva med...
 
Men idag var det för j.vligt, ögonen rann, kliade och sved, helt röda, så trött.... jag sov och sov ...Funderar  kanske på att söka vård, men om det visar sig att jag är allergisk mot djur kommer jag inte att följa råden att göra mig av med dem, därför drar jag mig för det..
 
 
 
Finns inte på "kartan" att jag skulle välja bort mina ljuvliga "hårbollar" ❤️❤️❤️ Då får vi hitta en annan lösning, jag får sova i källaren där djuren aldrig är eller göra ett rum helt fritt från djur där jag sover, det ska lösa sig  👍...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0