Idag blev det en schackdag...

......Modemet hade packat ihop,  kära maken köpte en router i storstaden?? Hur tänkte vi där 🤔

När Han kom hem försökte vi koppla in routern... vilken internetkod har ni och leverantör? Var frågan på nätet 🤫
Tog kontakt med Telia, berättade att modemet var trasigt.... vi skickar ett nytt.. vad kostar det? - frågade jag. Det är gratis, du får det i morgon, men  du får skicka det trasiga modemet tillbaka till Telia. 

Glömde fråga om  adressen dit det skulle skickas till,  ringde igen och de skulle då skicka en  " retursedel" då kostar oss frakten inget..

Vi hämtade Mille i skolan, först när han kommer hem till oss blir det vila i mormors säng en timme,  sedan spelade vi schack och lagade mat, jag stekte laxen och Mille gjorde i ordning gräddfilsåsen med svart rom, citron, lök och dill. Supergott blev det 👍

Jag förlorade schackmatchen mot Mille 😁 

(null)

På kvällen tog jag och maken en match... jag förlorade 😄 tror aldrig jag vunnit i schack men jag är jäkligt bra i " Rappakalja"  😉

(null)



Kommentarer
Postat av: Telia

Hejsan!

Knepigt med en trasig router, men riktigt skönt att vår kundtjänst kunde lösa det :)

Önskar dig en fin dag, förhoppningsvis utan regn och snöstorm!

Med vänliga hälsningar,
Elsa Lundgren
Kommunikatör för Sociala medier

Svar: Kul att ni hittade min blogg 👍😁 jag skriver om min vardag och internet betyder mycket för oss, har all betydelsefull post kos Kivra, alla bankärenden, förnöjelse via internet... Vår internetleverantör är viktig 👍❤️
Kort

2019-03-07 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0