PĂ„ en dag fick vi nytt modem 👍

Jag försökte installera det... ips krĂ€vdes, vad Ă€r det, googlade?  Sökte i gamla papper och skrev anvĂ€ndarnamn och lösenord , fel, fel och Ă„ter fel....

AnvĂ€nde dĂ„ Telias support, vi gick igenom allt men de fick inte kontakt med vĂ„rt " telefon/ internet uttag" .....troligen nĂ„got fel pĂ„ ledningen 😞 Telia skickade en felanmĂ€lan direkt, senast 12/3 Ă„tgĂ€rdat.... Men som plĂ„ster pĂ„ sĂ„ren fick jag gratis utökad surf  för att förgylla helgen đŸ˜ har tittat pĂ„ mina favvoprogram pĂ„ mobilen ikvĂ€lli... Tack Telia 😘 Vi kommer att ha er som leverantörer Ă€ven nĂ€r vi fĂ„r fiber 👍 Service för oss pĂ„ landsbygden. ❀

(null)

VĂ„rt nya modem ( taskig bild och ljus) men det finns dĂ€r 👍😄




Kommentarer
Postat av: Lisen, Telia Kundservice

God morgon! Åh vad hĂ€rligt att det löste sig med surf under helgen och det glĂ€djer mig att du kommer fortsĂ€tta vara en del av oss nĂ€r fibret trillar in :) <3

Jag hoppas att du fÄr en underbar helg!
//Lisen, Telia kundservice

Svar: Önskar dig en hĂ€rlig helg😁 har kikat pĂ„ mobilen det jag missat 👍 pĂ„ dagarna har vi förstrött oss med korsordsprenumerationen maken fick i julklapp.... Men... vi Ă€r nog LITE internetberoende... allt vi ser pĂ„ gĂ€llande tv , nyheter gör vi pĂ„ datorn... 😉😀
Kort

2019-03-08 @ 08:36:53

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0