Idag lämnade jag vår gård två ggr...

 
...händer inte ofta då jag helst är hemma och strosar.. Ska vi nu närma oss sanningen ännu mer så har jag även blivit rädd för att åka bil... Tror den sista stöten för min bilrädsla kom när jag blev påkörd kanske 30 meter från vår gård och bilisten bara fortsatte... Min första "krock" med någon annan, jag styrde nästan helt ned i diket för att undvika konfrontationen då det small...
 
Nu blev det närmsta staden idag, skulle ha en ram till en av Milles födelsedagspresenter...Hittade en och ramade in tavlan... Ljuden av alla människors pratande och musiken i affären gjorde mig yr... Utmattningssyndromet regerar mig fortfarande och jag inser att det får jag nog leva med....
 
Den här tavlan tycker jag säger allt om en livslång sjukdom...Alla som får sjukdomen är krigare och hjältar ❤️ Min lillasyster hade beställt den till sin son, jag fick länken och nu är tavlan här till en 10-år gammal HJÄLTE ❤️
 
Satt senare och myste i hammocken när dottern ringde och frågade, har Mille berättat att de  har premiär på teatern idag?.... Nej det visste vi inte! 1,5 timmar i förberedelse, jag som behöver dagar... 
 
Självklart var vi på plats klockan 18 när allt började... UNDERBART vilka kanonbra nummer de fina barnen bjöd på... teater och dans...
 
Suddig bild på Mille, vi satt för långt från scen ..
 
 Fullsatt...så kul!
 
Jag har två tuffa barnbarn, som farmor och mormor är jag så stolt över att de vågar bjuda på sig själva och ge oss och andra underhållning 👍❤️
Vår fina prinsessa ❤️, där vi stolta åkte på hennes dansuppvisningar och sedan tävlingsdansade hon.
Nu Mille som spelar teater för andra året i rad 👍 ❤️ Han började deras teater idag med sin replik...Har aldrig gillat "gubbkepsar" men på Mille var den superfin 👍 Tack kulturskolan för ert stora engagemang ni gör för våra barn/ungdomar ❤️ Ni lyfter så bra fram deras färdigheter och förmågor ❤️
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0