Som vanligt händer allt på en gång...

..... På förmiddagen började Bosse skälla... En stor lastbil backade in på gården, kul 😊 visste ju att våra fönster skulle komma inom några dagar enligt sms...
Men är inte dörrarna med frågade vi, när det bara var fönster som levererats? De kommer nog senare och är inte klara än, allt är ju måttbeställt efter vårt hus...
 
Vi packade in fönstren i en presenning, kära maken åkte med fyrhjulingen för att hitta stora stenar så vi kan förankra presenningen även i blåst..
 
Efter typ fem minuter brummade nästa lastbil in på gården...Frågade lastbilschauffören, kommer du med dörrarna? Nej! jag kommer med en luft, vatten värmepump och en el-panna svarade han 👍 Så kul  nu händer allt på en gång 😊...
 
Kära maken kastade på fm 6 säckar sopor och köpte en pressening till fönstren som vi visste snart skulle komma, vi visste inte de skulle komma idag...
 
Vi behövde byta sommardäck till bilen, tid för däckbyte 13.... så då vi fått ännu en leverans idag så blev det en presenning till  inköpt efter däckbytet så el-pannan så även varm, vatten, värmepump är väl inpackade om det kommer regn....Trodde på åska då det var så kvavt på förmiddagen 😧 Än har jag fel, och vad det gäller åska så ÄLSKAR jag att ha fel i mina gissningar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0