En mĂ„nad till julafton 🕯🎄....

 
...Idag, Ă„rets mysigaste mĂ„nad i mitt tycke 😊
 
Julafton ska vi fira hos dottern med hela familjen och delar av svĂ€rsonens, nu har vi kommit till ett generationsskifte dĂ„ dottern tar över, i alla Ă„r har vi firat julen hos oss... SjĂ€lvklart tar jag med egen lagad julmat som köttbullar, skinka mm. Jag tycker det ska bli roligt att bryta den traditionen, huvudsaken vi fĂ„r vara tillsammans hela familjen 💖.
 
Jag har alltid fascinerats av vackra himlar, lÀgger ut nÄgra bilder pÄ vackra himlar jag fotat genom Ären, oftast tagna ut över hÀsthagen...Inget filter pÄ nÄgon av bilderna utan "naturella" bilder frÄn stunden... Att jag har sÄ mycket bilder beror pÄ att nÀr jag gav hÀstarna eftermiddagshö vid 16 (vintertid) och stÀngde in hönsen, sÄ stannade jag ofta upp och hÀpnade över hur vacker himmeln var och fotade...
 
En mycket kall januari eftermiddag...
 
SolnedgÄng...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra Äret i december, soluppgÄng.. Bilden tagen genom sovrumsfönstret..
 
Kall dag...
 
Himlen speglade sig vackert i fönstren..
 
 
 
En vacker himmel fÄngad pÄ bilens fönster...
 
 
 
 
 
HĂ€r Ă„terspeglas himlen i bilens tak..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En julafton och hÀsten vandrar ut i hagen pÄ eftermiddagen...

Kommentarer
Postat av: Anita

LĂ„ter som en mysig julafton att se fram emot :D

Svar: Ser sÄ fram mot julen..
Kort

2019-11-25 @ 08:41:58
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Gunnel

SÄ mÄnga vackra himmelsbilder! FÀrgskiftningarna Àr vÀldigt varierande sÄ det blir stor skillnad Àven om det Àr samma fotovinkel.

Svar: Ja och bor man i mörkret pÄ landet sÄ fÄr man mÄnga vackra himlar...
Kort

2019-11-25 @ 08:49:15
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vackra bilder, lÄter som en mysig jul :)

Svar: Ser sĂ„ fram mot julen 🎄👍
Kort

2019-11-25 @ 15:27:07
URL: http://plumplum.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Åh vilka underbara bilder och sĂ„ fina fĂ€rger! Kan inte fatta att det liksom Ă€r en mĂ„nad kvar till jul?! Sjukt :D

Svar: Tack! NÀr vi vÀl Àr inne i December springer mÄnaden ivÀg ...
Kort

2019-11-25 @ 17:10:38
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0