Ibland blir livet tufft....

...Tänker på vårt barnbarn Milles farmor.. De hade planerat en härlig resa för att fira hennes 60-årsdag med sin familj, son och barnbarn... Efter tre dagar på Gran Canaria får hon veta att hennes far har dött 😭
 
Minns så väl hennes 50-årsdag där hennes svärmor gått bort tidigare och skrivit födelsedagskort till hennes 50-årsdag och gav henne en present hon så länge velat ha 💗 Jag grät när hon läste kortet, hade träffat hennes fina svärmoder 💗 Jag minns sista gången jag träffade svärmodern och sa- vad kul att få ses igen, vi ses! och hon svarade, - det kanske vi gör, hon visste redan då att vi inte skulle ses igen! Hon hann inte träffa sitt barnbarnsbarn, Mille 😭
 
Kära maken hämtade barnbarnet idag, imorgon skolan igen.... farmor är kvar i Stockholm  😭 Eftersom modern dog för 10 månader tidigare har de ett dödsbo att klara upp ....
 
Mitt hjärta gråter för Milles finaste farmor 💗
 
Mille berättade glatt för oss om resan, vad han hade för skatter i resväskan, kramar blev det 💗  Vi pratade om gammelmorfar, men han var helt lugn med det som hänt, gissar att de vuxna pratat mycket kring dödsfallet, han var gammal och dog i lugn och ro i sömnen, den uppfattningen tror jag Mille har...Han har ju sin farmor, farfar och mormor, morfar, de han har stort kontakt med kvar.... 
 
Bild lånad här

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad tråkigt och dessutom få veta en sådan sak när man inte är hemma utan på semester. Jättefin dikt. Mina föräldrar dog båda två inom loppet av ett halvår när jag bara var 26 år. Dom fick aldrig träffa sina barnbarn.Det känns tråkigt .

Svar: Fy så tungt att mista sina föräldrar så ung 😭 och förstår saknaden när barnen föddes och att de inte fick vara där och glädjas med dig 😭 kram
Kort

2019-11-19 @ 15:02:34
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0