Idag grattar vi Bosse...

....Vår älskade, fina och stora schäferhane som fyller 6 år 💗
 
Han är en maffig schäfer som väger 50 kg utan ett uns fett på kroppen 💗
 
Men här var det inte så många kilon 😉
 
Vi skar av en stor skumgummimadrass så båda hundarna rymdes att sova på den 😴💤
 
Jag tog en veckas Vav (vård av valp 😉) den första veckan han kom till oss...
 
 
 
Inez då 3 år 💗 tog så väl hand om den lilla valpen 💗 De fick sitta 15 min i hundgården var dag medan jag fixade stallet....
 
Sotis och Bosse gosar 💗 Bosse har alltid varit katternas favorit...
 
Här vår katt Gustav som tuttade på hans läpp var dag, snälla Bosse fann sig i det och la alltid tassen kärvänligt runt katten💞
 
Så söt 😍
 
Här är Bosse runt 3 månader...
 
Varje dag strax efter 16 satte sig hundarna i trappan och väntade på att husse ska komma hem från jobbet 💕 Bosse 4 månader...
 
Gos 💕 Att ha två hundar förenklar mycket, Bosse sov hos Inez första natten han sov hos oss, inte ett pip han sa eller verkade sakna sin mamma och syskon. Den äldre hunden lär dem sedan en massa bra saker....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stor grattis till din underbart, fina hund! Oj wow, en bjässe :D min malle blir bara större och större han med. Man blir chockad då och då när han kommer och lägger sig i knät haha!

Svar: Så tråkigt, kommenterade på din blogg, men då var jag tvungen att logga in på min e-mail, den ligger nere till 13 december av säkerhetsskäl då jag bytt telefonnummer... Så trist 🙄.. Provade en annan e-mail jag har och då kunde jag kommentera 👍
Kort

2019-11-25 @ 21:33:04
URL: http://knaset.com
Postat av: Anita

Vilken stilig en!! <3 Stort grattis till honom!

Svar: Tackar! ❤
Kort

2019-11-26 @ 08:39:36
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka underbara bilder:) Både kissarna och vovvarna är så söta så man blir nästan helt galen haha :) Grattis Bosse som fyller 6 år :) Va mysigt det måste vara att ha både katt och hund :)

Svar: Jag har aldrig förstått uttrycket "osams som hund och katt" Kärleken de har till varandra är enorm ❤...
Kort

2019-11-26 @ 10:17:50
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Åhh stort grattis i efterskott! Åren går alldeles för fort och man önskar de kunde vara små lite längre :D

Svar: Visst går åren alldeles för fort och ett hundliv är så kort 😢
Kort

2019-11-26 @ 18:03:48
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0