Samma mörka trista väderdag....

....Som igår 😞 Har roat mig med att kika på nätet efter gammaldags julpynt, köpte ju förra året en del och bonader som jag älskar av Anders Olsson... Om någon är intresserad så köpte jag sakerna härifrån
 
Så nöjd med julsakerna och bonaderna....
 
Anders Olsson motiv och dessa bonader är över 40 år gamla 💗
 
En av de nya bonaderna var "i stallet", När julen kommer åker allt annat ned från väggarna och dessa i mina ögon vackra bonader åker upp på väggarna 💗
 
Nu längtar jag efter snö och advent 🎄🎅❄️🌨☃️🌟

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bonader. Kommer ihåg att vi alltid hade det när jag var liten hemma. Blir nästan lite rörd :) Älskar sådana där gamla motiv :)

Svar: De betyder jul för mig och mina barn ❤️
Kort

2019-11-20 @ 15:09:38
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar också de här gammaldags bonaderna. Min farmor satte alltid upp en ny bonad varje jul, och det var så spännande att se vad hon valt för motiv.

Svar: Så gjorde min mamma också och eftersom Anders Olssons bonader fanns då så älskade jag dem för de vackra motiven, jag har sparat mina noga genom åren ❤️
Kort

2019-11-20 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0