Snart så...

...Lyses hemmet upp av alla adventsljusstakar... så mysigt att tända dem på em...Eftersom jag läste i tidningen om en brand för flera år sedan som uppstod av en el-ljustake får de aldrig lysa under natten...
 
Nu räknar jag ned veckan...På lördag kör jag all in och adventsljustakar, stjärnor och lilla adventgranen och några få tomtar kommer fram...
 
Nu sitter han där och myser, gnider tårna mot varandra och vet att om precis en vecka får han komma ned från vinden 😍
 
Ett av mina köksfönster i advent  🕯🎄
 
En rätt sann bild av mig idag, "måsten" har jag kastat bort (förutom djuren)...Stressen jag hade i mitt arbetsliv kommer nog förfölja mig många år till, så idag struntar jag i stress...vi överlever så bra även om vi får hämta några kläder då och då som står ouppackade i tvättkorgen...

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilken perfekt beskrivning av tvättrutinerna. Jag skriver under på allt. Här flyttar tomtarna in under veckan som kommer. Det ska bli mysigt.

Svar: Vi har ju årets mysigaste månad framför oss 🎄😊
Kort

2019-11-24 @ 08:03:19
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken söt tomte :) Längtar också till nästa helg när ljusstakar och julpynt kommer fram :) Kul bild det där med tvätten, stämmer verkligen här hemma också. Jag tar hand om min tvätt men det är värre med resten av familjen men jag orkar inte heller stressa upp mig för en sån sak heller. :)

Svar: Nej stress kan man vara förutan... ska bli så härligt att börja pynta på lördag 🎄😊
Kort

2019-11-24 @ 09:23:53
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Anita

Ska också få upp mina stjärnor & ljuslyktor i veckan som kommer tänkte jag! :D

Svar: Nu börjar en mysig tid 🎄😊
Kort

2019-11-24 @ 10:39:52
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0