Trist dag....

Mörkt och snöfall hela dagen...Årets första plogning av gården... En typisk novemberdag...Är så nöjd med vår luft/vattenvärmepump som ger oss samma jämna värme hela dagen 👍 Känner mig bortskämd 😊
 
La in ett inlägg om ljudböcker på FB igår då jag är så glad att mitt barnbarn gärna vill ha en prenumeration till julklapp, Vilken respons jag fick...lägger in bilden här och ni får se mina åsikter...
Jag är inte på något vis ute efter "likes" Men många tackade mig för julklapptstips och författare jag gillar hörde av sig....
 
 
 
 Mille mår superbra i värmen på Gran Canaria...Fick denna bild idag 😁👍
 
Härliga glasögon där man ser hotellet i bakgrunden, mys vår härliga 10-åring i värmen ❤️
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mysigt att få åka till Gran Canaria nu när det är som tråkigast här i Sverige :)Förstår att han har det bra :)

Svar: Precis rätt tid att få lite värme och bada 👍
Kort

2019-11-12 @ 13:01:56
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0