Vill ha vinter nu...

.... Nu har vi snart haft mörker utan dagsljus i två veckor 😞 Idag har jag suttit vid datorn och kollat in både nya och gamla bilder.... Väljer att dela några vinterfoton med er, tagna av mig på gården eller från hundpromenader...Visst längtar man efter ljusare dagar?
 
Snötyngda grenar ❤️👍
 
Efter en natts snöande och snön ligger orörd ❤️👍
 
Eftermiddags hundsväng i skogen ❤️👍 För några år sedan..
 
Det såg ut som om det brann i snön ❤️👍
 
Tycker man finner lika vackra motiv på vintern som på sommaren... ❤️👍
 
 
 
Hundarna busar efter morgonrastningen i skogen ❤️👍
 
Innan energifönstren kunde vi få dessa isbildningar på fönstren på övervåningen om det var mer än -24 ❤️👍 Vackert tycker jag, men vi förstod hur mycket värme som fönstren läckte...
 
Andra sovrumsfönstret på övervåningen, Vackert ❤️👍
 
Eftermiddagssol i enen ❤️👍
 
Enen från köksfönstret❤️👍
 

Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Väldigt fina bilder! Håller med dig, dags för riktig vinter snart istället för detta gråa tråkiga väder

Svar: Det känns som jag hamnat i koma i detta trista väder, datorn får ta mycket tid... men som du skriver på din blogg...UT... Och när man väl kommer in är man gladare, känner sig nöjd 😁👍
Kort

2019-11-22 @ 21:22:33
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Postat av: Gunnel

Så vackra vinterbilder! Så ser det aldrig ut hos mig...kanske därför jag inte gillar vintern. Såg att min kommentar kom in som anonym på förra inlägget. Jag har antagligen klantat till det.

2019-11-23 @ 08:30:30
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Så vackra vinterbilder! Så ser det aldrig ut hos mig...kanske därför jag inte gillar vintern. Såg att min kommentar kom in som anonym på förra inlägget. Jag har antagligen klantat till det.

Svar: Gissar du bor i södra Sverige, själv bor jag i Västmanland och snö brukar det alltid bli på vintern 👍
Kort

2019-11-23 @ 08:31:03
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilka underbara vinterbilder :) Nu i allt det gråa längtar man verkligen efter lite snö :)

Svar: Ja och när kylan kommer blir det ofta fantastiska himlar vid solnedgången 👍
Kort

2019-11-23 @ 09:55:19
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0