Visst Ă€r det konstigt? đŸ€”

.... Dom dĂ€r fungerande elljusstakarna jag satte upp pĂ„ vinden i början av januari i Ă„r som fungerade perfekt, fungerade inte idag..Bytte lampor, skruvade i och ur nya lampor (anvĂ€nde bara elljustakslampor) DÖTT!
 
SÄ tvÄ elljustakar kastas i Är, nu tÀnker jag satsa pÄ annan adventbelysning..
Kostar en elljustake 49:90 sĂ„ Ă€r de kanske inte sĂ„ hĂ„llbara đŸ€”?  Mina Ă€ldre el-ljustakar och betydligt dyrare som kostat bĂ„de 300 och 400 kr lever fortfarande...
 
 
Nyss varit ute med hundarna -4,3 vid 23:00 och stjÀrnklart.....
 
 
Ska jag tĂ€nka pĂ„ nu i jultider 😉

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja tyvÀrr sÄ hÄller dom billiga inte lÀnge. Haha vilken rolig bild om sÀkerheten. :)

Svar: Nu kan vi Ă€ta mycket med gott samvete i jul 😉
Kort

2019-11-30 @ 15:12:40
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunnel

Den uppmaningen gÀller vÀl alltid hoppas jag och inte bara nu vid jul.

Svar: Den regeln hĂ„ller vi Ă„ret om 😉
Kort

2019-12-02 @ 09:03:12
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0