Stockholm!

 Började packa dagen innan... För att behålla lugnet så gör jag allt i etapper, utmattningssyndromet styr mig fullt vid allt som avbryter från vanliga mönster i min vardag.....Jag vet vad jag har att förhålla mig till.
 
Kära maken skjutsade oss till centralstationen, vi hoppade på tåget, sedan spårvagnen ut till djurgården.... Hasselbackens hotell, så vackert....
 
 
 
På väg till hotellet..
 
Bellman hälsade oss välkomna!
 
Mycket fint hotellrum, lite för varmt bara..
 
 
 
 När vi installerat oss gick vi ned och tog varsin öl innan middagen.
 
Foajen..
 
Det var en regngrå dag med många skurar.
 
Den vackra matsalen, så mycket vackra stuckaturer.
 
Det blev ryggbiff med hasselbackpotatis.
 
På väg att checka in, vi hörde hur Pugh tränade inför kvällen...
 
Bild inifrån Cirkus, här ser man riktigt bra hur nära hotellet låg...
 
 
 
Framträdandet var kanonbra!
 
Ett fullsatt Cirkus.
 
När konserten slutade så tog vi en öl och satt och pratade, så mysigt att få rå om sin son lite extra...
 
Efter frukosten checkade vi ut och åkte till min syster Janes jobb, där blev vi bjudna på fika och fick träffa många av hennes härliga jobbarkompisar. Även den här lilla godingen på fyra månader..
 
Så underbart söt...
 
Ett enda härligt ludd...
 
Efter en och en halvtimme tog vi taxi till Centralstation och påbörjade resan hem...
Att gå förbi någon som säljer "situation Stockholm" utan att ha ett öre på fickan.... FAN... Har jag nu gett dricks tidigare på Hasselbacken så hade jag gärna gett det dubbla till mannen på centralstation som stod och sålde tidningen....
 
Mysigt hade vi sonen och jag, något att minnas med glädje...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0