Vaknade lika trött som när jag la mig...

 
...Kära maken hade skött om djuren och var i full fart med att måla under fönsterna där de tidigare konsolerna suttit under fönsterbräderna...Tog en kopp kaffe, hade huvudvärk (något som sällan inträffat i mitt liv) Kände mig hängig och skruttig, bad kära maken ta ut maten från ugnen, när han gjorde det fick jag rusa till toaletten och spy, spydde massor.. Bara att lägga sig och vila och strunta i mat..
 
Mille var ju här i torsdags som vanligt så det kanske går magsjuka på skolan, får kolla upp med fd kollegor...Dottern lånade vår bil då hon beställt en härlig blomma till deras nya hus, det blev tydligen några fler också... Hoppas verkligen inte Mille får magsjuka då det är jobbigt att hålla rätt värden med diabetes, då man inte får behålla det man tagit insulin för...
 
 
Idag var det dotterns pojkväns födelsedag, blev ingen personlig grattning med besök utan ett telsamtal med grattis, han fick en standup-comedy biljett till en artist de vill se på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0