Vinterdäcken på idag...

Vi beställde tid för två veckor sedan för däckbyte, jag har övertalat kära maken att vissa jobb kan vi leja bort då han alltid bytt däcken själv tidigare.. Då vi inte har ett garage så är det ett bra alternativ, 300 spänn och allt är fixat, balanserat och klart 🤗
 
I torsdags köpte jag nya bluetooth hörlurar, helt suveräna, jag kan gå runt hela huset och låta mobilen ligga på bordet i köket utan att det bryts. Har ju en Bokus prenumeration och jag gissar att jag lyssnar på minst 15 böcker i månaden.
 
Suveräna lurar med stereo och superbra ljud med spotify, men oftast använder jag dem när jag dammsuger eller städar, allt tråkigt jobb tänker man inte på med en bra ljudbok i örat 💛
 
En arbetskompis dök upp på em, vi tog en fika och pratade, hon berättade att hon var erbjuden ett stort matbord som hon tyckte skulle passa bättre hos oss.. Jag skulle få bilder senare när hon hämtat det.. Faller det oss i smaken så får hon vårt köksbord till sin altan...
 
Det finns en "inläggsskiva" också så vi får lätt rum med 8 personer runt bordet.
 
"höstmyspysslat" idag ... smålampor, ljuskedjor som lyser upp det tunga höstmörkret med "myskänsla" och plockat fram ljusstakarna för mys vid fika och mat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0