Yes!

Idag fick vi offerten på en ny vattentank och pump! 16179 blev priset, betydligt billigare än jag trodde 👍 Hade gissat på minst 30 000.... Så glad när jag gissar fel 😁
 
Imorgon ska jag kontakta Folksam, tänkte luska om rätten till stöd från försäkringen för ungdomarnas avloppsproblem och om de täcker vissa kostnader...känns lite som "annars är det ju ingen större mening med att ha en husförsäkring"...
 
För oss har Folksam varit kanonbra, de ggr vi behövt stöd har vi alltid fått det vid t.ex. djuroperationer, blixtnedslag.... Jag har en erfarenhet av att Folksam alltid varit genuint ärliga mot oss, när jag frågade om de hade hästförsäkringar då jag ville byta från Agria svarade killen - Vi är inte riktigt i hamn än med vår hästförsäkring, så Agria är bättre just nu.... Efter några år fick de en jättebra föräkring och vi hade hästen försäkrad där i över 15 år innan han dog av ålderdom nästan 27 år gammal....
 
En kompis ringde mig förra hösten och frågade vad jag betalade i försäkring för mina schäfrar på Folksam? Då jag har högsta försäkringsbelopp på mina hundar ang operation sa jag att min premie var nog dyr, letade fram papper och berättade vad jag betalade, helt klart svarade min kompis, byter idag då din försäkring på Folksam är 1500 billigare per år... Har allt i vårt hem försäkrat hos Folksam, får över 2000 tillbaka nu i november på allt jag betalat in 👍
 
Hoppas på bra svar imorgon och delar dem med er...
 
 Bilden lånad här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0