Ett år sedan...

... Jag opererades från livmoderkroppcancer just idag...
 Själv hade jag inte kommit ihåg det, utan FB påminde mig, med den knäppaste kommentar jag någosin levererat på FB, fortfarande borta av narkosen.... men för att mina nära och kära såg att jag fortfarande levde och mådde bra ......
 
Jag förträngde och orkade inte ta till mig cancern när den fanns där, det har jag inte gjort senare heller så kanske inte så underligt att jag inte tagit till mig datum...
 
Jag lever när jag lever 👍❤️😊   
 
Idag kom Mille, han låg helt rätt hela tiden, runt 7... Han följde vägen de grävt ned fibern, hundarna sprang oroligt runt på gården då de inte fullt kunde övervaka honom...
 
Middagen blev pannbiffar och potatismos, han orkade dock inte äta två (dl potatismos /hemlagat) som vi räknat på, blev en matlåda till imorgon, och en hand russin som kompensation på de kolhydrater vi räknat på... Ringde och pratade med dottern om missen så hon har koll under kvällen om värdena sjunker....
 
Vår vardag... bilden lånad här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0