Förra torsdagen....

...bestämde jag och Mille (barnbarnet) att vi skulle införskaffa en massa kul spel till torsdagarna när vi träffas, vi googlade och hittade några kul spel som vi kan spela inne i höstmörkret och vinterkylan.. Vi beställde direkt och i måndags dök första paketet upp för avhämtning och på tisdagen kom nästa 👍
 
Jag har hämtat paketen men väntade med att öppna dem tills Mille kom så vi fick öppna dem tillsammans ❤️ Så glad han blev ❤️ vi har spelat plockepinn 8 ggr idag och morfar är den största vinnaren, sedan Mille jag har mest legat sist 😁 Två omgångar Fia med knuff, vann båda 😉 Sedan spelade vi rävspelet och där vann Mille 👍
 
Mille vill komma och sova över till helgen och han tycker vi ska ha en spelkväll 😁 Vi planerar för det med lite gott och mys ❤️ Den enda gången han tog upp sin mobil var när vi vilade en timme på maten 👍 så äggklockan har vilat idag....
 
Alla spelen utom "mysteriet på tivolit spelade jag i massor med syskonen i min ungdom ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0