I 10 år....

...har jag bloggat, började den 12 september 2009, dottern bodde då  i Ösmo och sonen i Västerås.
Ville dela med mig om vad som hände mamma och pappa i vår vardag på gården med alla våra djur.
 
Min blogg har mestadels en form av en dagbok, men ibland blir det några riktigt arga och även  politiska inlägg...Har haft mycket nytta av bloggen då man ibland behöver kika tillbaka och kolla vad som hände och vilket datum 👍 
 
 Första bilden jag la in på bloggen är på mig, en av de få bilder jag lagt upp på mig själv, 10 år har gått...
 
Den 17 september 2009, Mille är 3,5 månader ❤️ 
 
Så mycket som händer på 10 år, min blogg är ett facit på det, jag slutade mitt jobb vid 59 års ålder då jag drabbades av utmattningssyndrom i april 2015, Skärtorsdagen gjorde jag min sista arbetsdag med lite bus och aprilskämt med ungdomarna....hade stressat med den goda viljan att vara bra på det jag gjorde..
Glömt bort mina intressen och hade aldrig en vettig fritid sedan flera år tillbaka, när jag var ledig måste jag vila för att orka jobba...
 
Kan tycka det är sorgligt att jag började blogga när jag var som mest sliten, bloggen  ger inte den sanna bilden om den jag varit tidigare i hela mitt liv, en glad och positiv människa, som älskade mitt jobb, mina djur och familj ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0