Lugn dag med stadsbesök....

....med kompisen L...... hon gjorde ett sjukhusbesök och sedan blev det Erikslund, jag skulle köpa färger för vår renovering och hon skulle kika på altandörrar till sin nya terass....
 
Vi ska ha en ljust gul färg som gör hallen ljusare då vi har mindre ljusinsläpp än tidigare, till detaljerna i trä som finns valde jag en ljust grön färg, sol och löv tänkte jag på om våren 👍😉
 
Taken ska målas först 😝 inte lika kul som att se hallarna på botten och övervåning lyftas fram med färger...
 
Vi åt på Max, länge sedan jag åt en hamburgare, tusan så gott det var 😝 Blir Max i fortsättningen då deras hamburgare är gjort av svenskt kött 😉 Önskar att dessa hamburgerkedjor även inriktade sig på svensk potatis till deras strips...
 
Var hemma 19:20, glada hundar och man ❤️ Var glad över att han inte hört om olyckan på E 18 som stoppade upp all trafik, en vän dök upp på sjukhuset och varnade oss att trafiken var stillastående i riktning mot Köping...Vi åkte bakvägar som jag kunde lotsa oss till 👍 
 
En kul dag med vännen som aldrig drar sig för att få mig ut från hemmet.... Kram ❤️ Du kör tusan så fort 😟 Men var gång du lämnat mig helskinnad hemma är jag så tacksam för att du bryr dig om mig, minns hur vi alltid har jäklats och haft kul med varandra, du är guld värd L......
 
 
Trädtopparna glödde i solen,när vi gick ut från Max, bilden blev inte så bra som den vackra himmel vi hade framför oss....
 
 
 Så vacker himmel även ikväll, på väg hem (vågade inte ta bild på hastighetsmätaren 😉) ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0