Ringde...

... Mille runt 18 och frågade om han ville komma hem till oss i morgon? (mormor och morfarsdag) Ja det vill jag svarade han, ska vi stanna på parkeringen eller vill du att jag kommer till klassrummet? Kom  till klassrummet blev svaret ❤️ Jag blir så glad då vi får vara viktiga i hans liv fortfarande ❤️ 
 
Lika glad blir jag när mitt andra barnbarn har döpt om mig till "farmisen" jag känner en så mer värme, vi har kommit varandra så mycket närmre så jag är inte bara farmor längre, vi är prinsessan och farmisen med varandra ❤️❤️❤️  Vi delar så mycket mer med varandra nu, djupa frågor och glada tillfällen i livet ❤️
 
Så länge de vill dela sina liv med mig som mina barn så är jag lycklig ❤️ Det betyder allt för mig ❤️
 
Idag har vi fotrsatt måla, en kraftig regnskur kom mitt på dagen, sedan lite målning igen 👍
 
 Min älskade prinsessa ❤️
 
Min ...... Min älskade prins ❤️
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0