Visst målade vi idag....

... på förmiddagen kom värmen och vi satte igång att måla, först dörrfodren och senare målade  kära maken badrumsfönstren... Jag fanns där och servade med stor och liten pensel, maskeringstejp...ALLT ÄR KLART NU 👍  Höstregn och vinterstormar  kan komma vi är förberedda...
 
Dörrfodren målade.......Larmdekalen på  med väktaråtgärd och varning för hundar på...
 
Kära maken målar badrumsfönsten...
 
Mitt barnbarn skickade bilder från en skoluppgift hon hade i bild, så kul ❤️ Hon är så duktig ❤️ Att få se hennes alster betyder allt för mig ❤️ Min prinsessa, att få följa hennes vardag betyder så mycket ❤️ och att vårt intresse inom familjen att uttrycka våra känslor om vad som är viktigt i vardagen i skapande... Hon visade mig pappas present till födelsedagen ❤️ OMTANKE....KÄRLEK står den presenten för ❤️❤️❤️ Dags att sova, 10 september lägger jag till som en lyckad dag... Min kära far och min syster fyller år idag ❤️
 
Hönsen njöt av den fina dagen, bild på min fina Tuppis ❤️ Världens snällaste tupp ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0