Fick idag en aha upplevelse....

I vårt hus spökade det i många år, bara vänliga spökerier, när de drog möbler runt på övervåningen klockan tre på natten ropade vi sluta för vi måste sova för att orka med våra jobb, direkt tystnade det...
 
Sedan gick jag och en kompis till ett medium vi var inbjudna till, fnissade gott, mycket skeptisk eftersom mediet kom från en stad långt från oss och vad skulle hen berätta..
 
Han visste allt om mig, mitt fuskande i spel, mina magproblem och att jag tappat en plomb i en tand för flera år sedan och han visade exakt rätt tand, m.m ...
 
Har så funderat vem som kom till mig och berättade att jag fick sluta att värna om andra och börja ta hand om mig själv, jag lydde ju tyvärr inte rådet jag fick.... När jag läste Helens blogg blev det solklart för mig, det var min mormor.... Som fosterbarn fick jag bara träffa min mormor en enda gång, vi fann varandra direkt, vi var tvillingsjälar ❤️ Självklart är det hon som månar om mig som den mormor hon inte hade fått vara till mig tidigare ❤️ Helens blogg rätade ut mina frågetecken, jag tänkte för snävt i den sedvanliga närliggande boxen... 
 
Så jag önskar att jag och mormor fått träffa varandra fler gånger, men egentligen behövdes det bara en gång för att vi skulle lära känna varandra... När jag och kära maken sov över hos henne bad kära maken oss att sova vid fyra på natten då vi fortfarande pratade om ALLT i våra liv... 
 
Fina mormor Signe, om vi ändå fått mer tid ❤️
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ett mycket intressant inlägg. Jag har också varit på seanser och då har mediet förmedlat information som stämt in på pricken. Det är mycket svårt att ha en förklaring på detta, men vi måste inte kunna förklara allt som händer. Jag måste in och läsa bloggen du nämner. Kram

Svar: Visst är det häftigt att en vilt främmande människa kan berätta så mycket om en som de inte kan ha en aning om... Kram
Kort

2020-04-13 @ 09:05:39
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Det är klart att hon vakar över dig och är med dig varje dag. Jag tänker så om min mormor med, vi stod varandra dock väldigt nära och hon dog i oktober 2018 men jag känner hennes närhet varje dag. Det är fint, brukar också tänka på att ens mormor burit en precis som ens mamma gjort.

Ägget som vi en gång var ligger i våra mödrars äggstockar redan i fostertiden. Så ens mormor har burit en del av oss vilket är ganska häftigt när man tänker på det :).

Svar: Vad gulligt du skriver om att mormor burit oss också, en sådan fin tanke ❤️ Jag tror nog min mormor finns här hos mig också ❤️
Kort

2020-04-13 @ 12:00:32
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Lisa

Vad intressant att ha varit på seans. Skulle också vilja gå på en för jag vill få kontakt med min mamma :)
Vad bra att du fick klart för dig vem som mediet fick kontakt med, att det var din mormor :)
Ha en fin måndagskväll kära du kram <3

Svar: Det var jätteintressant och då blev jag verkligen övertygad även om det rumsterade om hemma ibland, efter den seansen har det aldrig "spökat" mer i huset, någon ville mig något, kram
Kort

2020-04-13 @ 16:09:03
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Heléna

Så underbart att du kom på det!!! En mormor är alltid en mormor 💖 Min mormor spökade efter att hon hade gått bort, men bara hemma i huset där hon och morfar hade levt tillsammans. Morfar skakade dock bara på huvudet och sa att nu städar hon igen... Härlig inställning han hade min morfar - han såg det som något helt naturligt att hon hade stannat kvar efter att hon somnade in. Stor kram fina du och ha en underbar vecka! 💖

Svar: Pappa gick bort först (min älskade fosterfar) Den sorgen var så svår, besökte mamma ofta för att hon inte skulle känna sig så ensam, då hörde jag pappa komma ned från sovrummet, stegen var tydliga i trappan, har själv sett två händelser i framtiden som tyvärr slog in, det var dock inga roliga händelser... Kram
Kort

2020-04-13 @ 20:17:53
URL: http://lehdla.blogg.se
Postat av: Heléna

Upptäckte nu att kommentaren som du skrev inne hos mig har försvunnit 😔 blogg.se har varit helknäpp så jag har fått massor av kopior på kommentarer och nu försvann tydligen din kommentar när jag publicerade den med svar... Kram 💖

Svar: Jag tycker också att det knasar här på bloggen, när man svarar någon kan det snurra i evigheter, trycker bort sidan och går in igen och då ligger svaret där.. Kram
Kort

2020-04-13 @ 20:22:47
URL: http://lehdla.blogg.se
Postat av: Ullie

ja du sånt där tror ja stenhårt på ju . självklart är det hon . hon tycker nog du behövver tas om hand lite bättre o nu kan hon göra det ... kärlek

undrar ibland vem som är hos mej

Svar: Jag tror stenhårt på mormor 💗 Gå på en seans så får du kanske svaret... Jag har varit på två seanser, på den andra kom ingen till mig... Tror jag fick svaren jag behövde...
Kort

2020-04-22 @ 21:36:46
URL: http://weberskold.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0