En så stor sorg idag....

....Idag fick vi meddelandet att en av våra närmsta vänner dött 😭 Vi har sedan 18 års ålder haft så kul tillsammans, firat var påsk, midsommar, semester och nyår tillsammans 💗  En av min mans absolut närmsta vänner och även min...Han hjälpte oss på sin semester med både ved och höskörd, för han tyckte det var roligt 💗 Jag fick då en vecka semester var sommar hos hans fru och vi hade en vecka tillsammans och vi gjorde en massa kul 💗 Vi gled ifrån varandra då de separerade.. Han ville inte hälsa på oss om hon var här hos oss osv..
 
Han dog inte i covid 19 utan i en akut sjukdom 😭 Tunga tankar och minnen hela dagen...
 
Vi flyttar till vår gård.. Självklart hjälpte ni till vid flytten, flyttade hit i slutet av oktober, när vi vaknade på morgonen hade det snöat och sommardäck på bilarna... En hästransport av två kunde användas med den framhjulsdrivna bilen... Vi gled av vägen när vi hämtade det sista lasset.. Bara att vänta in bonden i byn som drog upp bilen 😊 Här är det kväller och vi är så nöjda med flytten 💗..
 
Semester i Dalarna... Du har fångat abboren och jag och kära maken provsmakar medan du steker, så gott 💗 Du älskade att fiska och gav oss många goda middagar...
 
Du och sonen hade en vänskap och närhet från dag 1 (så även hade din fina tjej, också en av mina bästa vänner) Så mycket ni ställt upp för mig, var ju ensamstående mamma i drygt ett år som bara 18-åring 💗 Sov gott fina vän 💗 Vi ses!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sorgligt och många tankar till er❤

Svar: Ja det blev en tung och sorglig dag, kram
Kort

2020-12-06 @ 11:13:39
Postat av: Elenor

Den där sorgen som obönhörligt slår ner och får världen att bli en nyans gråare och känslan att man förlorat något värdefullt som aldrig går att ersätta. Stor kram❤

Svar: Världen blev mörkare, i coronatider har den varit mörk länge...Att förlora något så värdefullt som en bästa vän.... Så svårt att ens finna ord på den känslan 😭
Kort

2020-12-06 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0