Julafton 🎅🎄🎁

Jag trodde det skulle bli den förfĂ€rligaste dagen i mitt liv utan barn och barnbarn men det blev det inte, jag har ringt sĂ„ mĂ„nga. Pratat med nĂ„gra lĂ€nge och vĂ€l och det var sĂ„ glĂ€djefullt, jag, son och barnbarn har pratat 3 ggr under dagen via facetime. De visade allt de gjorde till julmiddagen, nĂ€r de plockade fram mina köttbullar m.m, jag fick ju vara med dem 💗 Ă€ven nĂ€r de gick pĂ„ julaftonspromenad 💗....TĂ€nkte extra pĂ„ att jag Ă€r sĂ„ lyckligt lottad i dessa tider nĂ€r jag kunde ringa och önska god jul till mor och far 💗 Vanliga jular har man inte tid att kontakta sĂ„ mĂ„nga, bara de nĂ€rmaste dĂ„ det Ă€r massor av förberedelser med mat och familjen...Hyffsad jul Ă€ndĂ„Â đŸ™‚ ... 
 
Öppnat julklappar frĂ„n son och barnbarn, blev sĂ„ glad över dem 🎁 💗 Nu lite glögg 😊 Blir en kort julafton i morgon ocksĂ„Â đŸŽ…
 
 
Trevlig fortsĂ€ttning pĂ„ kvĂ€llen och helgen 😊
 

Kommentarer
Postat av: Elenor

SĂ„ trevligt att höra att julaftonen blev sĂ„ bra, det Ă€r som du sĂ€ger en lycka att ha mĂ„nga att ringa till och via nĂ€tet kĂ€nns det ju som om man Ă€r tillsammans. God fortsĂ€ttning pĂ„ julfirandet💖

Svar: Hoppas er julafton blev bra 🎄 och att saknaden efter förĂ€ldrar, barn och barnbarn inte var för stor... Önskar dig ocksĂ„ en god fortsĂ€ttning pĂ„ julen....
Kort

2020-12-25 @ 10:11:33
Postat av: Elenor

Saknaden finns ju alltid dĂ€r men vi tillbringade mĂ„nga timmar tillsammans pĂ„ nĂ€tet med med barnbarnen och förĂ€ldrarna och jag vet att gamla pappa var i gott sĂ€llskap med min bror med familj sĂ„ jag kĂ€nner mig mer nöjd Ă€n förvĂ€ntat😉

Svar: Visst Ă€r det skönt och bra med dagens teknik som gör att man kan se varandra och tala direkt med varandra som om man fanns i samma rum...SĂ„ glad att du ocksĂ„ fick en fin jul 🧡 Kram
Kort

2020-12-25 @ 14:21:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0