Från storm till sol...

... Från gårdagens enorma blåst till lugnt och sol idag 🤔 På förmiddagen kom ungdomarna och plockade ved från vedtraven kära maken kapat åt dem och lagt in i vedboden förra sommaren, med två öppna spisar i deras villa och mysfaktorn de ger används de ofta..
 
På eftermiddagen åkte vi på en fika hos dem, noga sagt att det måste vara före 15 då hästhoppningen börjar på TV, något dottern aldrig missar 😄
 
Nu utlovat snö och minusgrader nästa vecka, den som lever får se 😉
 
Så här såg det ut den 23 februari 2015, lite skillnad mot i år...

Kommentarer
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Ja nog är det väl lite så att man någonstans tror att det bör bli snö, för denna vårvinter känns inte helt rimlig :).

Svar: Jag hoppar gärna snön nu, ha en fin vecka!
Kort

2020-02-23 @ 23:17:08
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Gunnel

Blåst har vi rejält här i söder...och regn...men snö har jag inte sett på evigheter. Jo, på bild. Ha det bra.

Svar: Min fosterfar varifrån Furulund, när vi hälsade på släkten där nere tyckte jag det blåste jämt, ha en fin vecka!
Kort

2020-02-24 @ 02:43:58
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag såg att vi skulle tydligen också få snö i veckan så vi får väl se om det stämmer. Jag tycker dock att har det inte kommit innan behöver det inte komma nu heller när man vill ha vår :)
Vad mysigt att dom har öppna spisar, två stycken också. Det är något jag verkligen skulle vilja ha. Ha en fin måndag kram <3

Svar: Vill inte heller ha snö, jag har en liten vedspis i köket men skulle gärna ha en öppen spis också... Kram
Kort

2020-02-24 @ 10:32:58
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0