Är nog på väg att bli sjuk 🥴

... Vaknade med lite molande huvudvärk, sedan har den hållt i hela dagen 😞
 
Men vi var ändå ute i det fina vädret och hundarna fick söka efter husse som gömt sig ute i skogen 😊 Först fick Bosse söka upp husse och sedan blev det Inez tur 💗 Hundarna bara älskar att söka, på vägen hem igen var de så upplivade och busade runt med varandra...
 
Efter maten låg jag och vilade i över en timme med katten som sällskap, har börjat frysa 🤒 Är nog feber på G....
 
Inez söker, gissa hur snabbt det går?
 
Storleksförhållandena på mina hundar, då ska ni veta att Inez är en stor schäfertik 💗😉 Men Bosse är en BJÄSSE 💗
 
Ibland kan de dela på samma pinne 💗
 
Lite kul 😁

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att du inte blir alltför sjuk och inom kort är frisk igen. Krya på dig. <3

Svar: Tack för de fina orden till inlägget om minnen från fjolåret.

Glad också att du uppskattade första delen av år 2019's årsresumé. Kul att du gillar de handgjorda bröllopsinbjudningarna.

Kram

Svar: Den enda gång jag varit riktigt sjuk var när jag fick svininfluensan, jag hostade sönder revben eller muskler 🥴 Idag när jag får hosta så blir det lika illa och ont, måste få kraftigt hostdämpande mediciner... Men någon hosta har jag inte (än) Tack för omtanken, kram
Kort

2020-01-09 @ 21:42:24
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Gunnel

Oj, det måste vara en jättestor hund...och stark. Hoppas du kryare på dig snart. Generationsklyftan är verkligen finurlig. Ha en trevlig helg och vila mycket.

Svar: Önskar dig en trevlig helg! 😊
Kort

2020-01-10 @ 09:02:01
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Svar: Vad kul att du är fortsatt nyfiken på min bullet journal, det gör mig glad. Fler inlägg kommer!
Önskar dig en fin helg.
Kram

Svar: Ha en bästa helg! 😊 kram
Kort

2020-01-10 @ 19:19:28
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för orden till inlägget om vår dag i Monterey.

När vi befann oss i Death Valley var det över trettio grader vilket upplevdes som väldigt varmt. Andra perioder på året (juli-september) är det näst intill farligt att vistas där då temperaturen uppgår till närmare femtio grader.

Kram

Svar: När jag var i Turkiet var det 50 grader i juli (monsunvindar från Sahara), havets vatten gav ingen svalka när vi badade 😊 Kram
Kort

2020-01-11 @ 10:10:35
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Hoppas du kryar på dig!
Kul med sök i skogen för hundarna :)

Svar: Hundarna älskar att jobba 😊 Hoppas du får en härlig helg!
Kort

2020-01-11 @ 17:33:31
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Emma Engström

Jag hoppas verkligen att du slipper att bli sjuk, det är ju så himla tråkigt och kan bli så långvarigt! Ta hand om dig <3

Svar: Att vara sjuk är det tråkigaste som finns, tack för din omtanke ❤️
Kort

2020-01-11 @ 20:22:34
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0