Ibland tycker jag till.. men inte idag...

Innan jag blev tvungen att sluta jobba av min läkare hade jag ibland långa och stora uppehåll i bloggen, livet tog all min tid 😊💗 Så  måste det vara att verkligheten får ta mer tid än bloggen, FB och instagram... Men ärligt talat så tar ju bloggen mest tid, så mycket mer att skriva, svara på kommentarer osv... Men jag håller fast vid att livet, verkligheten går först...De som livnär sig på sina bloggar är jag inte avundsjuk på...
 
Idag hämtade jag Mille från skolan, han cyklade direkt på sin crosscykel utefter de nygrävda vägarna de grävt för fiber... sedan följde morfar med honom så han fick cykla runt i skogen...
  
Igår berättade kära maken att fyra rådjur befann sig 60 meter från huset, han tog en annan morgonvända med hundarna så de inte skulle bli skrämda. På eftermiddagen såg jag 6 höns stå och kika åt samma håll, undrade nyfiket vad de kikade på?..... Rådjuren gick en meter från hönsgården... Jag berättade för Mille om gårdagen och vi kikade ut genom fönstret, alla fyra rådjuren gick och betade bredvid hönsgården igen 😊
 
 
Ringde dottern och sa att jag vill ha tillbaka systemkameran hon lånade före jul... Nu får vi se om jag kan få till några bra bilder..
 
😄 Katter i ett nötskal 👍 Min Gutti flyttade allt som var i vägen 😅

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart livet måste gå före bloggandet. Dom som livnär sig på sociala medier har ju egentligen inte någon fritid. Nej så vill man inte ha det. Vad mysigt med rådjuren. Hoppas dom kommer igen när du har systemkameran. Jag lyckas aldrig ha kameran i närheten när jag ser rådjur, vilket inte är så ofta tyvärr . Haha rolig bild på katterna och den stämmer verkligen kram <3

Svar: Såg rådjuren ute i hagen i morse, när jag var ute på gården kom ekorren...ca 5 meter ifrån mig...så klart hade jag inte kameran med 😞 Kram
Kort

2020-01-24 @ 10:29:55
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunnel

Hoppas rådjuren dyker upp igen när du står beredd med kameran. Sista bilden är för kul. Den blicken säger allt. Klart man får skylla sig själv om man ställer saker i vägen. Ha en trevlig helg.

Svar: Jodå de har dykt upp två gånger idag, men bakom hönsgården så där går det inte att fota, fast jag gjorde det ändå 😊 Önskar dig också en härlig helg...
Kort

2020-01-24 @ 13:33:48
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Emma Engström

Det är mer än okej att det blir stilla på bloggen ibland, livet är så mycket viktigare! Du ska ta hand om dig i massor <3 Kram!

Svar: Ha en fin helg fina Emma, kram ❤️
Kort

2020-01-24 @ 18:15:32
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0