VĂ€derskifte idag 😊

Idag sken solen och det var hela 10 grader, kĂ€ndes som en vĂ„rdag 😊 
 
Vi Ă„kte över till bĂ€stisarna igĂ„r för att förströ oss pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt en stund, min bĂ€sta vĂ€n samlar hushĂ„llsrester Ă„t vĂ„ra höns, hon sa för en tid sedan -det Ă€r inte mycket som gĂ„r ned i vĂ„r soptunna eller komposttunnan nuförtiden, alla matrester gĂ„r till dina höns 👍 Vi fikade och pratade som vanligt om allt... Hon fĂ„r Ă€gg av mig en bra byteshandel tycker jag dĂ„ jag inte vill ta betalt för Ă€ggen...
 
 
De hĂ€r Ă€ggen hon fick Ă€r vĂ€rpta den senaste veckan och i och med att hönsen gĂ„r ute om dagarna Ă€r Ă€ggulorna helt orange 💗
 
Idag kom mitt tangentbord, tvÄ dagar efter bestÀllning, Jag vill inte att olika fÀrger ska flyta över tangentbordet sÄ jag stÀllde in det pÄ fast rött...
 
HĂ€r har jag det pĂ„ högsta ljusstyrka och har slĂ€ckt skrivbordslampan, tĂ€nder jag lampan lyser det inte lika skarpt eller sĂ„ Ă€r det bara att sĂ€nka ljuset pĂ„ tangentbordet... Nöjd blev jag 👍 😊
 
Idag förra Ă„ret, plockade bort julen, i kartongen finns prydnadstomtar och uppe pÄ  kransen frĂ„n ytterdörren dĂ€r vilade min Ă€lskade lill Gutti 💗💗 Som tyvĂ€rr inte finns med oss lĂ€ngre... Han tyckte matte var dum som plockade bort allt kul....Julen var Guttis/Gustavs högtid, varenda julklapp fanns det gnagmĂ€rken pĂ„ 😂 Han gnagde pĂ„ ALLT,,,, satt en sömndrucken fluga pĂ„ vĂ€ggen sĂ„ klĂ€ttrade han upp och tapeterna rök....Den katt vi haft med mest personlighet... DĂ€r bara spĂ„ren finns kvar i huset nu.... Men tusan sĂ„ saknadÂ đŸ˜„
 
Den hĂ€r historian Ă€lskar jag 😂💗
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilken lyx att fÄ nyvÀrpta Àgg! Det Àr skönt att ha stuvat undan allt julpynt och förbereda inför nÀsta helg..pÄsken. DÄ bör vÄren vara pÄ intÄgande med stora steg, hoppas jag. Sista bilden Àr för hÀrlig! Ha en trevlig helg.

Svar: Ja visst Ă€r det lyxigt med superfĂ€rska Ă€gg 😊 Jag har Ă€nda sedan jag var liten tyckt om höns och haft höns största delen av mitt liv đŸ‘đŸŒ
Kort

2020-01-17 @ 10:59:45
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vad smart att ge hönsen resterna, det Ă€r ju verkligen Ă„tervinning pĂ„ hög nivĂ„ tycker jag :) Visste inte att Ă€ggen blir orange om hönsen gĂ„r ute. Har aldrig sett ett sĂ„dant Ă€gg, förmodligen för att Ă€ggen man köper kommer frĂ„n höns som aldrig fĂ„r vara ute. :( Vilket fint tangentbord. Blev ocksĂ„ sugen pĂ„ att köpa ett sĂ„dant nu.:) Åh lilla Gustav vad söt han Ă€r , lilla hjĂ€rtat <3 Rolig bild pĂ„ hunden , fick mig ett gott skratt kram <3

Svar: Jag har lagt upp en bild pĂ„ ett frukostĂ€gg frĂ„n mina höns pĂ„ senaste bloggen 😊 Min dotter sĂ€ger du fĂ„r aldrig sluta med höns för jag vĂ€grar köpa de smaklösa Ă€ggen frĂ„n affĂ€ren đŸ‘đŸŒ Är supernöjd med tangentbordet đŸ‘đŸŒ
Kort

2020-01-17 @ 12:00:45
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Jasmine

SpÀnnande det dÀr med Àgg.

Kul att du Àr nöjd med ditt nya tangentbord!

Fint minne om er katt.

Svar: Tack för dina omtÀnksamma ord. <3

Kram

Svar: Supernöjd med tangentbordet 👍 Hoppas du fĂ„r en hĂ€rlig och vilsam helg! kram
Kort

2020-01-18 @ 17:59:02
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0