Veckan som gått...Uppdaterad...

... Vi har följt vårt schema, aktiviteten om dagarna så mycket större än tidigare... Kära maken har ju inte behövt aktivera sig mer men ställer upp på allt som aktiverar mig 💗 Min livskamrat från 19-årsålder 💗 
 
Idag såg vi att den F..bannade drevjakten skulle genomföras som varje år.. Så vansinnig jakt där djuren inte har en chans att fly undan då drevet går med en meters mellanrum 😠 Men vädret var på djurens sida, det blåser rejält och sedan började det regna, vi hörde inte ett skott 👍
 
Var ute med hundarna vid 23... såg att hönshusdörren blåst upp, ned och stängde den... Såg sedan att vår paviljong hängde på tre kvarts, bubbade ett ben tillbaka, la på en betongsskiva, så även på andra benet som var över 50 centimeter upp i luften innan jag fick ned det...Gissar att imorgon när jag vaknar så har vår paviljong rasat helt 😥 J.vla blåst 😠
 
Blåsten har tilltagit ännu mer och nu viner det i knutarna...
 
 

Kommentarer
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Fy det där låter hemskt. Får erkänna att jag är dåligt insatt i jakt, är det typ sånt som kungen håller på med där han får skjuta och man jagar djuren åt honom?

Svar: Det är ungefär detsamma... De motar djuren mot skyttarna 😡 Det är inte jakt utan slakt 😡 Hoppas din helg blir fin!
Kort

2020-01-11 @ 21:18:27
URL: http://https://www.saramadeleine.se
Postat av: Jasmine

Jobbigt med all blåst!

Svar: Heja dig! Fortsätt göra sånt som gör dig glad. Hoppas att du kommer till Stockholm och får dagar med din syster. Ta vara på relationen och tiden med varandra.

Kram

Svar: Det står på min framtidslista 2020...Håller fortfarande i min veckolista, Julens pynt försvann på de timmar jag ska vara aktiv (tog mig minst fyra dagar att plocka fram) och så mycket annat jag tagit tag i tidigare... Kram
Kort

2020-01-13 @ 21:15:29
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0