Laddar för förhoppningsvis min sista strid...

... Den kommer jag att skriva om senare, men just nu tar den en massa kraft, myndigheter är inte kul att strida mot... Förbereder mig...
 
Idag bad jag kära maken köpa kräftor igen, han hittade inga i butiken så det blev en hummer 😉 Goa käraste 💖 som hittar andra lösningar för att jag ska bli glad 💖
 
För tre dagar sedan kände jag en knöl i nacken, den ömmade mycket, den har växt med ca en cm per dag i både längd och höjd, googlade på knöl i nacken, troligtvis en "fettknöl", har tid på VC i morgon, är inte särskilt orolig då jag fått för mig att cancerknölar inte växer så fort eller gör ont...
 
Dagen kall och massor av regn, våra små nya kycklingar går nu med de andra hönsen och äter gott ute i naturen, nu hittar de hem efter några dagar i den säkra hönsgården, de får jag oftast mota in var kväll... De har en trygg beskyddare... tuppen...
 
Ikväll lite åska, men den drog över snabbt.. men hundarna hann bli oroliga 😢 Nu sover de lugnt 💗
 
Ska hitta ett bra recept... Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Vad spännande med hummer, det har jag faktiskt aldrig testat! 😃 Åhh, höns och kycklingar vill jag verkligen ha!! ❤️

Svar: Berättar senare vad vi gjorde för rätt av hummern 😉 Att få plocka ett varmt ägg under en höna är så mysigt, hon skrockar lite när man tar det och dåligt samvete får man men jag har inte plats med 100 höns 😉 kram
Kort

2020-07-29 @ 14:12:38
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Lisa

Nej myndigheter är verkligen inte roligt att strida mot. Tro mig jag vet efter alla år som jag bråkat med försäkringskassan men många får rätt mot dom så man ska absolut försöka :)
Lycka till med knölen. Det kommer säkert gå bra :)
Vad underbart med kycklingar. Önskar vi också kunde ha det. :)
Ha en fin onsdagskväll kram <3

Svar: Helt rätt att man ska strida och inte ta ett nej, jag har vunnit över fsk och fått ut min rätt 😃 Nu är det nästa instans men berättar mer senare... Tror man får ha ett visst antal höns inom tätbebyggt område men då får man inte ha en tupp för de väsnas för mycket när de galer... Ha en fin kväll..kram ❤️..
Kort

2020-07-29 @ 17:15:36
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0