Min födelsedag...

Hur skulle vi fira den? Äta smörgåstårta som vanligt hos dotter och svärson? Lite uttjatat firande vi haft de senaste 20 åren och som dotter och svärson fått tagit över i Coronatider då de har mer utrymme.... Hittade en herrgård och föreslog det för maken... Nej svarade han vi gynnar bygden 😚 Sagt och gjort dagen efter ringde jag vår herrgård och beställde mat, avstånd mellan borden och allt blev bara så perfekt... Våra barn och barnbarn satt 3 meter från vårt bord, de andra gästerna 6 meter bort.. En UNDERBAR födelsedag med tre rätters lunch, presentöppning och goa barn och barnbarn...
 
Här är vår fina herrgård...
 
Handsprit bjöds här...
 
Förrätten, här satt jag och kära maken, barnen och barnbarn satt vid ett annat bord..
 
Utsikt...
 
 
Huvudrätten, viltwallenbergare med massor av gott... Glömde dock ta bild på efterrätten 
 
Så många byggnader som tillhör herrgården, gissar detta hus är några av övernattnigsboendena....
 
Mille fotade mormor och morfar....
 
Handelsboden, sökte efter en present till min bästis som fyller i morgon.. 
 
Var för första gången in i en butik idag sedan i mars, det blev presentkort till kompisen.... Kvällen avslutades med ett glas vitt vin i hammocken, vilken härlig dag det blev ändå, så glad ikväll 😄
 
 

Kommentarer
Postat av: Heléna

Stort grattis på födelsedagen i efterskott!!! Härligt att ni fick till ett firande och maten såg underbart god ut!!! Stor kram vännen 💖

Svar: Tack och kramar tillbaka 💗
Kort

2020-07-18 @ 16:34:06
URL: http://antiinflammatorisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Nämen åh vilken helt fantastisk och mysig miljö, vilket ställe! STORT grattis till dig i efterskott :D KRAM

Svar: Tack finaste Emma 💗 blev en så härlig dag och så kul att vi kunde få till något roligt och gott 😊 Bästa presenten hade mitt barnbarn målat till mig, han hade gjort allt så noggrant och var så stolt över det han åstadkommit, när servitrisen kom sa hon- men vilken fin teckning, vände sig till Mille och frågade om han målat den, stolt svarade han -ja... den ska nu ramas in och upp på väggen 💗
Kort

2020-07-18 @ 17:34:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Jasmine

Vad roligt att din födelsedag blev så lyckad, trots denna speciella tid. Grattis i efterskott!

Svar: Att lyssna på sommarvärdarna i efterhand kan vara minst lika mysigt. Hoppas att något av sommarpraten faller dig i smaken.

Kram

Svar: Har varit så nöjd och lycklig för att vi alla kunde fira den tillsammans ❤️ Har hitintills bara lyssnat på Anders Tegnell..Är inget fan av honom men nyfiken på vad han sa... Tråkiga regniga höstkvällar brukar jag lyssna på sommarpratarna...
Kort

2020-07-19 @ 18:30:17
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Elenor

Grattis så här lite sent... gläder mig åt att du fick en trevlig dag och god mat. Viket mysigt ställe.

Svar: Så kul att se dig igen Elenor ❤️ Mitt senaste blogginlägg kan du kanske tipsa mig om vad vi ska tänka på då vi köper typ en grillkåta, vi köper den troligtvis från Norge....Det blev en underbar dag, först trodde jag vi inte kunde fira den 😢 Men med lite tankemöda fixade det sig, kram ❤️
Kort

2020-07-19 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0