Sammanfattning juni...

5 juni Studentfest...
 
Är så STOLT över vårt underbara barnbarn som är så fantastiskt duktig ❤️ Två stipendier och 22 stycken A i betyg, en farmor får vara stolt och skryta 🥰 
Det blev en fin studentfest ute i det fria ❤️  
 
 Hon fick stipendier i "Årets juridikelev" och för "bästa betyg"
 
Jag har valt att redigera bort hennes namn 😉
 
12 juni...
 
En fantastisk kväll ❤️ soligt och varmt fortfarande 20:17 ☀️
 
 
 
 
 
Kvällens skuggspel på stalltaket...
 
19 juni midsommarafton...
 
Vi firade midsommarafton med son, barnbarn och hennes pojkvän...traditionerna hölls och med inläggsskivan i bordet kunde vi hålla avstånd 😉 Besök senare hos dottern med fina sambon... En midsommar att minnas med glädje i skitcorona tider 😌 Lite hundbad med hundar mot kvällningen då det var så varmt.... 27 grader i skuggan
 
Så härligt tyckte hundarna 
 
 Sommarväg 
 
Midsommarblomster efter vägen till hundarnas bad 
 
tycker även ett grässtrå är vackert....
 
22 juni...
 
Fick två skatungar in i hönsgården, de hittade inte ut igen då vi har tak på nästan hela hönsgården  utan jag var tvungen att fånga in dem och återbörda dem till friheten... Så rädda de blev när jag fick tag i dem 😢men de flög glatt iväg när jag lyft ut dem...
 
 
 
 
 
 23 juni...
Skickade efter kylbäddar till hundarna i söndagskväll, fick i tisdags och hundarna gillar dem skarpt 👍😊 Kanske skulle skicka efter till oss själva också 😉 Bosse njuter av svalkan 
  
Skickade efter kyldynorna från Apotea.se storlek 110X70
 
24 juni...
 
Bosse och Rambo vilar i skuggan... 
 
Nu längtar jag till svalare temperaturer...
 
 Hönsen gömmer sig i det höga gräset för att få svalka...
 
Kvällssol...
 
Guldbagge på prästkrage...
 
Vi hittade en ny god laxröra med pepparrot, super gott 😊 Receptet har ni här utifall ni vill prova
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad fint att få ta del av ditt inlägg!
Kram

Svar: Tack! Hände lite roligheter i juni 😊
Kort

2020-06-28 @ 15:05:25
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Elenor

Så stolt du kan vara över barnbarnet. Härliga fina bilder. Önskar dig och de dina en fin sommar vidare🧡

Svar: Tack fina Eleonor 🧡 Jag är inte fullt tillbaka att blogga än, men ville dela med mig av några fina minnen i juni... Hoppas ni har en härlig sommar, kram 🧡
Kort

2020-07-01 @ 12:39:19
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för gratulationen och din fina kommentar. <3
Kram

Svar: Önskar dig en fin helg, kram 🧡
Kort

2020-07-01 @ 23:03:58
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0