Sjuktider...

Dotter och svärson har varit sjuka i veckan, dottern hade 39:graders feber men inga andra symtom, igår kom magsjukan... Vi har handlat till dem och lämnat maten vid dörren för magsjuka vill jag inte ha...
 
Idag hämtade vi Mille i skolan, hans bästis följde med oss hem, de hade så kul och var ute och lekte i över två och en halv timme i solsken och i snöfall, det pendlade hela tiden...
 
Vid 17 åkte vi och handlade till ungdomarna igen, Mille hämtade saker och kläder inför morgondagens skola, vi har bestämt att han får sova hos oss två nätter så han förhoppningsvis slipper  magsjukan, den kan bli krånglig om han inte kan behålla maten att få värdena rätt...
 
På väg hem hade vi bestämt att vi skulle äta hamburgare till middag så vi slank in på ortens bästa pizzeria och beställde..
 
Väntetiden på pizzerian fördrevs med ett roligt You-tube klipp...
 
Kallt ute -3,5 och stjärnklart, backen vit av snö...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min grabb var sjuk nu i veckan också, vi hade kräk"fest" här hemma :(

Svar: Stackars er, inte kul på en fläck 🤮🤢 Hoppas ni får en fin helg!
Kort

2020-03-06 @ 04:54:00
URL: http://jennifermarie.se
Postat av: Lisa

Usch magsjuka är inte kul. Jag är hellre genomförkyld än har magsjuka.
Hoppas dom kryar på sig snart.
Bra att Mille kan vara hos er så han slipper bli smittad. Ha en fin fredag kram <3

Svar: I morgon mitt på dagen kan nog Mille fara hem igen då har smittotiden gått ut... Han är pigg och glad och hade med sin bästis idag igen... Ha en fin helg! kram..
Kort

2020-03-06 @ 10:36:35
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

Men magsjuka alltså...... finns det något värre??

Svar: En jobbig sjukdom som är allt annat än trevlig...
Kort

2020-03-06 @ 11:43:32
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Jättebra att han får vara hos er så han slipper bli smittad. Känns som det går mycket sjukor i år? Kan det bero på det konstiga vädret vi haft tänker jag.

Svar: Jag tycker nästan man ser ett mönster i att när temperaturerna växlar blir folk sjukare en när det är högsommar eller mitt i vintern...
Kort

2020-03-06 @ 12:06:02
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Emma Engström

Usch, usch! Det är så många som är sjuka nu och tyvärr fick även jag det nu i veckan! Magsjuka är dock något av det värre, men jag hoppas det kryas på i massor <3

Svar: Det är många sjuka nu, dotterns kille blev ordentligt förkyld med feber och dottern då magsjuka, jag tror jag bara haft magsjuka två gånger i mitt liv..
Kort

2020-03-06 @ 19:54:27
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Usch och fy för magsjukan! Hoppas att Mille slipper den! Tur att ni kan hjälpa till.

Svar: Ja magsjuka är så jobbigt, än har Mille inte fått den så vi hoppas och tror att han klarade sig denna gång.
Kort

2020-03-06 @ 20:28:45
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0