Hittade något jag verkligen ville ha till jul...

Dök upp som en blänkare på FB, har sökt i två dagar efter bäddsetet, inte juligt utan bara vintrigt 💗 passar till jul och hela vintern... Har nog gått igenom var postorderbutik i landet, sedan av en lyckträff hittade jag påslakanen till slut... Så klart slutsålda 😢 Kära maken skrattade gott åt mitt idoga letande i dagarna två, du får beställa dem till nästa jul blev hans kommentar 😄
 
De påslakanen symboliserar allt jag älskar med vintern... En vacker fullmånekväll med snö på landet 💗 Har alltid haft svårt att gå in fullmånekvällar vid - 20 och snön gnistrande med långa skuggor, för mig lika vackert som en högsommardag med en glittrande sjö... Det är därför jag älskar alla våra 4 årstider, alla har sin charm...
 
Visst är motivet vackert? Hittade en kedja jag kommer att hålla ögonen på 👀 Kika in här och ni får en underbar upplevelse 👍 länk
 
Till de som undrar så blev glöggen fantastiskt god, satte i klarning för en vecka sedan, tyvärr var mobilen utan batteri så kunde inte ta bild 😒 Kommer senare, så barnen får en varsin flaska till jul 🎄

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Håller med dig om att lakanssetet är snyggt. Kram

Svar: Kul att du också gillade det .. Kram
Kort

2020-11-30 @ 07:23:26
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Elenor

Riktigt härligt påslakan, jag ska hålla upp ögonen... Jag ska också göra glögg själv i år eftersom det inte blir anledning att åka över gränsen i år. Här i Norge har man inte många sorter att välja på antagligen för att glöggande inte är lika vanligt som i Sverige. Hoppas att du kan se fullmånen ikväll och glad advent🧡

Svar: Tack för du håller ögonen öppna 🧡 Jag ska spara några glöggflaskor till nästa år, den ska bara bli bättre ju längre den står 👍😋Har kikat efter fullmåne men för disigt och dimmigt tyvärr, kram 🧡 ...
Kort

2020-11-30 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0