ATT ÅTERIGEN FÅ VARA LITE NORMAL....

 
Igår kräftskiva med bästisen Ann och idag ett 50 års kalas med Peter, dessa fester skedde utomhus 😊 Så glad, så mysigt att äntligen få träffa människor igen på avstånd och få ett socialt umgänge ❤ På lördag kräftskiva hos dottern och familjen, på hennes födelsedag ❤ Ibland undrar jag hur mycket detta påverkar det sociala umgänget vi inte fått ha nuförtiden och hur det påvekar framtiden  🤔?
 
När jag drabbades av utmattningsyndromet 2015, var alltid min tanke att säga NEJ till var inbjudan jag fick, det hänger lite kvar ännu .... tiderna med covid 19 gör det inte bättre idag.... Men jag ska vidare och jag har alltid älskat att umgås med folk tidigare...  
 
 😢 Min rullstol satt i huvudet men efter 7 år börjar jag stappla på egna ben... Inser glädjen med släkt och vänner de som jag inte förut orkat med... Men de har väntat tålmodigt ❤ Är så tacksam att de orkade vänta in mig ❤ Summa summarum en toppenvecka  ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elenor

Känner så väl igen mig i tankesättet och även om jag fortfarande tycker att hemmets tomtpålar är skönast att förhålla sig till så har jag under två dagar fått vara tillsammans med dottern och barnbarnen, 1,5 år sen sist vi sågs. Min svägerska har varit på besök också i två dagar och jag känner att det gör mig gott. Vi får hoppas att det bara blir bättre med den sociala biten ju längre tiden går🙏

Svar: Låter underbart att du också fått träffa nära och kära 🖤 Man blir så glädjefylld över att få träffa andra att man lever på den glädjen i flera dagar framöver.. Men jag är som du och trivs bäst hemma, men möten med andra gör en så glad 😊
Kort

2021-08-22 @ 11:29:25
Postat av: Gunnel

Känns skönt nu när man äntligen vågar träffa sina närmaste. det har varit en lång och besvärlig väntan. Kram

Svar: Visst är det glädjande att äntligen kunna träffas igen 🖤
Kort

2021-08-24 @ 13:00:09
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0