Begravning igår....

...Av min storebrors barnbarn 😥 Barnet som drunknade i Hagfors... Vi vill ju alla att våra barn ska överleva oss för sorgen att missta ett barn kan jag inte ens föreställa mig... Det blev en vacker begravning, en av de finaste min syster Jane varit på men så tung.... JW himlen fick en fin liten ängel alldeles för tidigt, bara 5 år 😭 Tanken på föräldrarna gör mig förkrossad 😭
 
Den lilla kistan 😭 Har nog ännu inte fattat olyckan... Kan man göra det?  Min syster har tagit bilden...
 
Så många gosedjur som JW älskade på begravningen... Den vita katten till höger var från vår familj, den släpptes ned på kistan med hälsningar från oss alla 💗 Blommorna var du säkert inte särskilt intresserad av, kram och hoppas morfar mötte dig.... Min son tog bilden...
 

Kommentarer
Postat av: Elenor

I brist på ord, en stor varm kram🖤

Svar: Kram 🖤
Kort

2021-08-11 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0