I lördags .....

Hade vi vår skräftskiva son och barnbarn... Mysigt och gott.. våra kräftor hade vilat i lagen två dygn ute på trappan för att bli marinerade av vårt egna kräftspad... Inte lika gott som fjolårets kräftspad då jag hade massor av dillkronor 😔.I år fick jag kompensera med dill från affären... Inte alls lika gott..När vi ätit gott och besökte dottern på hennes födelsedag och lämnade över presenterna så fick hon två av de tre presenterna hon önskat sig 💗 Gissar vi prickade rätt på de presenter hon önskade mest och har önskat... Nu var även dottern hängig och inte helt ok.... MIlle var frisk igen och utan symtom...
  
 
 
Det som saknas på det tomma fatet var västerbottenpajen som fortfarande var i ugnen..
 
'
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Den som väntar på något gott....Jag hade definitivt väntat på pajen för jag gillar inte kräftor. Ha det bra.

2021-08-31 @ 10:44:22
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Den som väntar på något gott....Jag hade definitivt väntat på pajen för jag gillar inte kräftor. Ha det bra.

Svar: Jag tror att antingen älskar man kräftor eller inte 😉
Kort

2021-08-31 @ 10:44:44
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0