Julen blev fin....

... lika annorlunda som förra året, förutom att son och barnabarm var här på jullunch,,, Jag sov 1,5 timme till julafton, Kära maken petade på mig då han inte hörde mig andas.. Sedan somnade jag inte om efter väckningen....
 
Klockan 6 tvättade jag håret och började förbereda vår jullunch... Dotter och svärson var bortresta och vi var kattvakter i dagarna fyra, låg ett paket på bordet " till kattvakterna " stod det på det, klämde så klart lite och sa till kära maken med lite tur så får vi en tavla från dottern som hon målat....
När vi öppnade våra paket på julafton fick vi vad vi önskat oss 💗 Och visst var det en tavla från dottern... Vi omplacerade tavlorna i köket. .Denna vackra tavla ska synas tycker vi....
 
Ni kan bara gissa hur glada vi blev 😊
 
Annandagen blev det julbordets goaste maträtt 😋 Undrade om jag skulle få i mig något... Men fick i mig en potatis , lite lutfisk och ärtor och sås åt jag massor, den lyckas jag alltid med 😊
 

 

Kommentarer
Postat av: Blondina

Mums, det såg riktigt gott ut måste jag då säga fina du :) Vet inte om jag har ätit lutfisk, trodde först att de var torsk du åt. kraam min fina vän ❤️❤️❤️❤️

Svar: Det är supergott, hemma åt vi inte lutfisk då pappa inte gillade det. Men när jag träffade min man vid 19 års ålder och han var 21 år så införde vi denna tradition på annandagen, våra barn har inte vågat pröva lutfisk, men det är supergott, massor av kramar goa vännen ❤️❤️
Kort

2023-09-21 @ 16:32:43
URL: http://https://blondina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0