Vi har gett upp nu...

... Att inte få vara med våra barn och barnbarn i vardagen har över ett år tärt för mycket, den tid jag lever vill jag att de ska få veta vad de betyder för mig, få krama om dem och visa som förut hur mycket jag ÄLSKAR dem 💗 Våra barn/ barnbarn visar i allt vad vi betyder för dem, de ger från sitt hjärta kärleksfullt till oss...Ikväll bestämde vi oss kära maken och jag, nu visar vi som vanligt vår kärlek till dem som vi alltid gjort tidigare....Inte sitta här instängda i stugan som tidigare...
 
Något ska vi alla dö av, dyker det upp cancer igen eller något annat....men att återigen få visa min kärlek till de bästa för mig på jorden är jag klart besluten av att visa i framtiden, jag räds inte längre, detta har varit värsta året i mitt liv  I riksdagen kramades de glatt när Magdalena Andersson blev stadsminister, ingen skrämd där heller för smittan, gissar på en hemlig agenda de har som inte vi har.....Eller så har de vaccinerat sig och tror de är fria att umgås fritt med andra vaccinerade utan risk... Lägger ut en länk från SVT, text-TV som borde få alla att känna tvivel. till hur säkra sprutorna är...Vaccinpass lurar bara till en falsk säkerhet/trygghet, ta hand om er och tänk själva vad som är ni tror är säkrast för er....
 
 
 
Var han vaccinerad eller? Själv ställde han hårda krav om vaccinpass....från Dagens Nyheter: 

Moderaterna vill införa vaccinpass för restauranger, teatrar och andra evenemang så att dubbelvaccinerade kan återgå till ett normalt liv.

Partiet anser också att 12-15-åringar ska vaccineras.


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Det är inte lätt att veta vilket som är bäst att göra när inte ens forskarna är överens. Man får lita till sin magkänsla och själv ta ansvar.

Svar: Håller fullständigt med dig, jag tror den enda i vår familj som är utsatt för risk är Mille, då han möter många i sin vardag på skolan....
Kort

2021-12-19 @ 11:07:57
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0