Igår.....
Hej Hej!
Vad tråkigt att höra att routern gav upp och att det var fjärde (!) på så kort tid. Det brukar verkligen inte ske.
Vi lagar absolut de routrar som kommer i retur, men dessa är funktionstestade innan och ska vara som nya.
Jag ber om ursäkt för allt krångel!
Sen läste jag att TV inte fungerar nu. Har du TV via bredbandet är det vår router som måste sitta inkopplad för att det ska fungera. Du kan dock brygga den om du vill använda din egen router ändå nu när du ändå har den. :)
Guide hittar du här:
https://www.telia.se/privat/support/info/brygga-router
Ett tips annars är att se TV via Telia Play på datorn eller via appen på en mobil enhet eller vissa TV-apparater. Telia Play ingår när du har TV med Telia. :)
Läs allt om Telia Play här:
https://www.telia.se/privat/support/info/anvand-telia-play?p=tv
Tveka inte att kontakta oss om det finns mer vi kan hjälpa dig med!
Du kan om du vill logga in på Mitt Telia här www.telia.se/mittelia och skicka personlig e-post till oss där. Välj Ärenden och knappen Ställ en fråga.
Du hittar också vår chatt på www.telia.se/kontakt om du vill ha direktkontakt så iställt för att ringa 90200.
Som en sista grej rent personligen måste jag säga att du verkar ha fantastiskt fina djur. Jag är väldigt avundsjuk! :)
Ha det bäst!
//Anna, Telia Kundservice
Varsågod! Inget problem då utan ni har bara en extra router. Inte så tokigt. Jag har också två ifall den ena skulle gå sönder plötsligt. :)
Det går inte annat än att älska djur skulle jag sagt. På mark, i vatten och på himlen, till och med på bild. Vilken lycka att ni får ha dem.
Värna om allt levande du har i din närhet, inklusive dg själv och ha en fortsatt trevlig söndag!
//Anna, Telia Kundservice