I denna ljuva sommartid...

... Nu är sommaren här, igår var det nog den varmaste dagen i år och gräsmattan nyklippt, vi satt ute till 20:30 sedan dök några mygg upp... Idag var älskade äldsta barnbarnet här 💗 Nu med eget körkort och bil 😊
 
Älskar kvällarna när skuggorna vandrar in från gården och visar sig på tak och väggar 😊
  
Så mysigt att sitta ute på kvällarna  😊
 
Bosses första bad idag 💗...
 
Utan Inez som lockade honom till att bada... 
 
Lite blommor 😚
 
 
 Bloggen knasar just nu 😞 Lägger inte in fler bilder.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så vackra bilder i kvällssolen. Jag har också problem med att lägga in bilder i min blogg. Irriterande till tusen. Kram

Svar: Fram till Juli tycker jag sommaren är som vackrast och det är skirt grönt och det kvittras i vart träd och buske.. Visst är det irriterande när det knasas så ofta på olika bloggportaler, kram
Kort

2021-06-13 @ 09:10:03
Postat av: Elenor

Skönt med lite sommar och ljuset... ja ingenting slår det magiska nordiska ljuset. Önskar dig och de dina en riktigt bra och god sommar🧡

Svar: Visst är sommaren härlig även om jag inte uppskattar den extrema värmen som förr... Önskar dig och de dina en underbar sommar och att ni kan träffas, kram
Kort

2021-06-13 @ 11:02:10
Postat av: ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Ja nog är sommaren här alltid, och nu ska jag om två dagar när jag går på semester äntligen ha mer tid för att läsa bloggar som din. Är så less på mig själv som saknat tiden. Men får medge att covid19 och all denna stress i år helt fått mig att inte känna orken för någon hobby.

Schäfrar verkar vara riktiga vatten och badhundar. Jag hade en mellanpudel som barn som älskade allt som hade med bad att göra. Men Skilla, hon är skeptisk får se hur det blir i sommar ;D .

Svar: Alla våra schäfrar förutom just Bosse har älskat att bada, Bosse opererades ju före 1 års ålder och fick inte möjligheten att som valp bada och simma och lära sig älska det av en vuxen hund... Sommaren efter var han skeptisk till vattnet... Covid 19 tär psykiskt är själv periodvis inte inne och läser bloggar som förr... Kram
Kort

2021-06-13 @ 11:42:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0