Allt fixat....

Elektrikern kom klockan 08:15 och efter 5 minuter hade han fixat felet 👍 Vi satt ute i dag igen, men det var inte alls lika varmt och skönt som igår...
Bjöd hem en kompis jag inte träffat på ett år, vi ska fika i grillkåtan eller på trädäcket om värmen tillåter det.på onsdag.. Världens bästa vän 😊 Vi har börjat prata om att sälja gården då kära maken har fått så ont i handleder och axlar, hagen måste röjas vart år för att den inte ska växa igen, det är egentligen det största bekymret vi har... Då kom jag på min vän Lotta  som själv äger en gård och jobbar tungt dagligen med djur, ved och skola. Frågade henne om hon kunde tänka sig att röja sly (mot betalning så klart) -Inga problem blev svaret från henne 💗
 
Rambo inspekterade grillkåtan ordentligt, det var första gången han var inne i kåtan 😊
 
 
Katter älskar ju värme, lite putsning av päls i solen...
 
Jag gick och hängde tvätt, då passade rambo på att sno min stol och fårskinn, där sov han gott.. Matte fick gå och hämta en ny stol och sätta sig i 😊
 
När jag gick ut vid 18 och skulle stänga in hönsen brann himlen i underbara färger...
 
Så vackert 💗
 
 
 
Trackback
RSS 2.0