Min kära make sa idag...

Igår var det mest sorg och i dag kom även tomheten.... Att gå första morgonsvängen med bara Bosse utan Inez springande framför som hon alltid gjort 😥 Bosse sörjer, han ligger oftast platt som en pannkaka på golvet och vi ser hans sorg, han kan inte förstå vad som hänt... Vår dotter sa idag när jag uttryckte vår oro över Bosse att det har alltid varit ålderskillnad på era hundar och de har överlevt det att någon försvunnit..
 
Idag känns det som om vi inte har någon hund alls, vår kära vakthund har försvunnit med Inez än så länge 😞 Kan inte prata om henne innan det brister till tårar... Mitt älskade äldsta barnbarn skrev till mig, " farmor ring om du behöver prata när du vill" Hon älskade Inez 💗 Både son och barnbarn tog ett sista farväl förra söndagen då de besökte oss, då visste varken de eller vi vad som skulle hända...
 
Kan inte sova klockan är 03:56...
 
Barnbarnet älskade att få köra lydnadsdressyr med Inez 💗
 
Här går hon "fot" och har full koncentration på sin förare 💗...
 
När du stannar ska hunden sätta sig direkt, på rätt plats om föraren 💗
 
En syn jag alltid kommer att sakna 😭
 
Inez som unghund på en övervämmad skogsväg, efter kraftiga höstregn, bada älskade hon 💗...
 
Våra hjärtan 💗💗 För att bearbeta sorgen skriver jag av mig mina tankar som jag gjort för vart djur vi mist, lägger in bilder gråter, Inez blev den femte schäfer som vi förlorat, Erro, Nicke, Nobbe; Arne och nu Inez... Men jag ska vara tacksam ändå för alla hundar blivit gamla 💗
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kina

Så fint sagt av ditt barnbarn! 💗

Svar: Mitt älskade barnbarn och jag har väldens bästa förhållande, hon ringer mig om hon är ledsen eller bekymrad över något, vi kan prata i timmar om ALLT... Nu behövde jag henne och hon ställde upp direkt utan att jag sa något...💗 Hon är en klippa som även mina barn är....
Kort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0