Mors dag 2021...

Barnen och barnbarn kom och firade mig, vi hade en härlig dag ute i solen.. Vi åt smörgåstårta inne i grillkåtan. En mysig dag med hela familjen..
 
En mycket god smörgåstårta 😋
 
På kvällen satt jag och kära maken ute i värmen och den goda syrendoften och njöt.. Kikade på svalorna som svirrade och jagade insekter.. De har sitt bo i ladan.
 
Vi flyttade upp på trädäcket och tog oss ett varsitt glas vin 🍷 och njöt av de sista solstrålarna för dagen..
 
Vårt stora vårdträ som säkert är flera hundra år..
 
Kvällsskuggor på gården..
 
Bosse njöt av svalkan i skuggan och lekte med sin boll..
 
Klockan närmade sig 20 här...
 
Rambo ville vara med i gemenskapen 💗
 
 Smidigt och lätt hoppar han upp 😻

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Äntligen är sommaren här. Hoppas vi ska kunna levas lite "som vanligt" nu. Det gäller klart ändå att var försiktig, men nog längtar man efter lite normalitet. Kram

Svar: Skönt med sommar och att man kan umgås ute, ja det vore skönt att kunna leva normalt igen =) Kram
Kort

2021-06-01 @ 08:57:41
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Så mysigt det ser ut. Så fint där att bli firad. Sedan älskar jag alla fina svalor vi får äran att se. Kanske inbillar mig men upplever att det är fler i år :) .

Svar: Svalorna är de finaste sommarfåglarna tycker jag =)
Kort

2021-06-01 @ 10:00:58
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0