Det ringde på eftermiddagen....

... Det var barnbarnet Mille 💗 - Du mormor vi hann ju inte grilla som vi bestämt innan jag började skolan (han var hos sin pappa tills dagen innan skolan började) Ja! svarade jag visst kan vi göra det, ska vi säga söndag? Det gör vi sa han... men L.... ska vara med jag har redan pratat med henne var hans kommentar... Är så glad att en av mina bästa vänner vunnit hans förtroende totalt 💗 Hon fanns i hans värld innan han började skolan då han träffade henne hos oss och hon en av hans lärare 😊 Men hur tror du vädret blir undrade Mille? - Strunt samma sa jag, vi sitter i grillkåtan om det regnar.... Älskar vår grillkåta som inte sätter några begränsningar 💗
 
 Vacker kvällshimmel den 1 september 😊

Kommentarer
Postat av: ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Så mysigt att planera saker tillsamman så där, och att få må bra tillsammans. Även roligt att det går så bra där och att få en sådan nära som lärare är ju ett stort plus.

Svar: För Mille var det ett stort plus för honom att två av mina bästa vänner fanns på skolan när jag blev sjukskriven.. Bäda hade hade han känt innan han började skolan och hade stort förtroende för... Lugnt för mig också 🖤
Kort

2021-09-09 @ 09:35:29
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Gunnel

Verkar toppen att ha den möjligheten att grilla oberoende av väder.

Svar: Det är verkligen en "vinst" med grillkåtan 🖤 blir det rått och kallt eldar man bara för värme efter grillningen....
Kort

2021-09-09 @ 10:46:06
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0