Söndagen.....

......Blev en UNDERBAR dag med grillat med Mille och L.... (Kära maken var med såklart) 😊 Gott blev det 🍽 Sedan satt L.... och jag och mös inne i grillkåtan medan regnet öste ned 🌧
  
Vi stängde dörrarna när regnet började och vi hade 23 grader i kåtan och regnet smattrade mysigt mot taket.... 😊
 
 Igår var det 3 år sedan jag opererades för cancer, tiden går fort....
  
Marinerad nötbiff ( i två dagar), potatissallad och vitlöksbröd...
 
 Sedan kokade vi kaffe med pannan stående i den fina glöden....

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ser ut som om det är varmtt och gott i kåtan.

2021-09-13 @ 20:02:01
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Ser ut som om det är varmtt och gott i kåtan.

Svar: Det bådar gott för härliga dagar i kåtan under hösten och vintern....
Kort

2021-09-13 @ 20:27:28
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Låter ju som en supermysig dag :D

Svar: Det var verkligen härligt att få träffas igen 😊 Kära maken hämtade Mille vid 13 och han var kvar hos oss till 19:30 🖤
Kort

2021-09-14 @ 10:46:51
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Elenor

Vilken himla mysig stund tillsammans👍

Svar: Jag och L..... planerade för att göra kåtan ännu mera höstmysig... Hon tipsade om lyktor som lös i ett halvår och skulle försöka hitta sådana till mig 😊
Kort

2021-09-14 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0