Jag tittar på Mannerströms...

... Matprogram, jag önskar de ska få min matlust tillbaka, visst får de det, jag vill  kunna äta som förr 😥 men också en sorg över att så är inte fallet i dagsläget... En stor chokladkaka hade jag kunnat smälla i mig ett nafs förr, nu blir det högst tre rutor varannan dag,,,,
 
Med coronan, restriktioner faller  nu, protestena i världen och även Sverige har blivit för stora, men för var dag som går, nu ska det lättas upp, vi som inte vaccinerat oss ska hålla avstånd, regering FHM tjatar sitt evinnerliga mantra " Ta Vaccin det skyddar dig" 🙄 80 % på IVA nu är fullvaccinerade....
 
Jag vill bestämma över min kropp, att jag inte får flyga någonstans, gå på konsert, besöka teater eller bio rör mig inte i ryggen....Men jag tvingas till ett utanförsskap som vår regering står bakom.. Hets mot folkgrupp? 🤔 Hur tycker ni?
 
Här en länk med folk som berättar om sina vaccinskador ....
 
..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jobbigt att inte kunna äta och njuta av maten. Själv har jag så här som gott vuxen äntligen börjat intressera mig för mat efter att ha levt på "luft" och kaffe genom åren.

Pandemi och restriktioner - lättnader och rekommendationer. Inte lätt att veta hur slutet kommer att se ut eller när det är slut på riktigt. Antar att människan bara kan lindra men inte förhindra. Om vaccinationerna tänker jag att det är upp till var och en att bilda sig sin egen uppfattning så länge den grundar sig på fakta. Att vara öppen och mottaglig oavsett vilken grundinställning man än måtte ha. Jag tycker det är olyckligt att det blivit för och emot men jag har inget svar på hur man ska lösa den frågan bara en önskan om att alla kunde ha en större förmåga att acceptera att vi alla är olika i tankegången😉

2022-02-07 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0