Min födelsedag....

Min dotter förvånar mig alltid då hon alltid hittar på underfundiga presenter som jag inte visste vi behövde, med sönderbrakade växthus av blötsnön 2020 försvann mycket av det vi odlade👍❤️, haft en UNDERBAR födelsedag, med nära och kära och fina vänner, tackar alla för fina presenter ❤️
 
Förutom vackra blommor fanns gräslök, timjan och vildvitlök 😍
 
En så vacker dekoration med nyttigheter i 😁
 
Dotterns/familjens katter var mycket intresserade av räkorna på smörgåstårtan 😁
 
På min födelsedag blommar alltid Hässlöklockorna och....
 
...Den rosa doftrosen...
 
Jag blir alltid lika paff över allt hon hittar på som jag aldrig tänkt på, pengar på morsdag för 2 år sedan skickades till förlossningar i Afrika, så klart hoppas jag att var kvinna föder säkert 🥰  hon vet alltid vad jag inte har och behöver/tycker om, förra året fick jag som mors-dagspresent en vildblommeäng...Så vackra blommor som dök upp och hon planterade dem ❤ Till min födelsedag förra året hade dottern/familjen köpt en elektrisk kaffekvarn då vi bestämt för att få ett godare kaffe med nymalda bönor... Vi hade köpt en pyttekvarn som är lagom att mala peppar i på nätet  😁
 

Kommentarer
Postat av: Elenor

Grattis i efterskott.
Så fina blommor och finurliga presenter. Så fick jag äntligen veta namnet på "klockorna" som dyker upp i kanten på tomten varje år👍

Svar: Tack för födelsedagshälsningen 😊 Så tacksam för presenterna jag fick 😊 Jag blev också glad när jag fick namnet på de gigantiska klockorna jag grävt upp med handen på en ridtur i skogen där ett torp stått, där fanns även mossbelupna äppelträd. vinbärsbuskar....
Kort

2022-07-18 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0